
Πρόκειται για ένα υδροφόρο όχημα ισχυρής κατασκευής, κατάλληλο να επιχειρεί σε εξαιρετικά ανώμαλα εδάφη και δύσβατες περιοχές. Βασίζεται σε όχημα φορέα (σασί – καμπίνα) BREMACH XTREME 60Χ4, με τρία διαφορικά (4x4), μέγιστο ολικό επιτρεπόμενο φορτίο 6.000 kg και ωφέλιμο φορτίο της τάξης των 3.500 kg, ενώ είναι απολύτως κατάλληλο, λόγω των διαστάσεών του και για μεταφορά με αεροπλάνο C130. Κατά την παράδοση – παραλαβή, παρέστη σύσσωμη η ηγεσία του Π.Σ., ο Πρόεδρος της UNILEVER ΕΛΛΑΣ κ. Σπύρος Δεσύλλας, καθώς και άλλα στελέχη του ομίλου.
Ο Αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος Αντιστράτηγος Αθανάσιος Κοντοκώστας, αφού ευχαρίστησε τον κ. Δεσύλλα για τη σημαντική αυτή δωρεά του ομίλου, του επέδωσε τιμητική πλακέτα με το έμβλημα του Π.Σ.
ΠΗΓΗ: Π.Σ.
Η Τράπεζα Πειραιώς παρέδωσε στις 10 Ιουλίου 2008 30 υπερσύγχρονα πυροσβεστικά οχήματα.
Η δωρεά που έγινε, αφορά συγκεκριμένα 20 πυροσβεστικά οχήματα Mercedes των 5.000 λίτρων συν 500 λίτρων αφρού, 4x4 off road, επίσης 5 πυροσβεστικά οχήματα της ίδιας μάρκας των 11.000 λίτρων συν 500 λίτρων αφρού 6x4 off road, καθώς και 5 οχήματα των 13.000 λίτρων συν 500 λίτρων αφρού 6x6 βαρέων επιχειρήσεων. Το σύνολο της προσφοράς, για τα 30 οχήματα που παρέλαβε σήμερα το Πυροσβεστικό Σώμα από την Τράπεζα Πειραιώς, ανέρχεται στα 9 εκ. ευρώ.
Και πολλές άλλες τέτοιες δωρεές από διαφόρους έχουν γίνει στο Π.Σ. Αν προσθέσουμε και τα 100 περίπου οχήματα που είναι στις αποθήκες εδώ και καιρό έχουμε περί τα 150 ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.
Τήθετε εύλογα το ερώτημα λοιπόν:
ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΠΟΛΟΥΜΕ - ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ "ΧΑΡΟΥΣ" ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ;;

Η διαχειρίστρια του blog.