01 Αυγούστου 2010

ΔΝΤ: Ερχονται Απολύσεις Συμβασιούχων από τον Σεπτέβριο

Με «πρώτη ύλη» όσα προκύπτουν από την απογραφή, μπαίνει σε φάση υλοποίησης ο «Καλλικράτης 2» με συγχωνεύσεις και καταργήσεις οργανισμών.............

Σύμφωνα με τα στοιχεία της απογραφής,
το εποχικό προσωπικό αριθμεί περίπου 59.156 υπαλλήλους, οι περισσότεροι εκ των οποίων δεν θα αντικατασταθούν μετά τη λήξη της σύμβασής τους.
Στόχος της κυβέρνησης είναι να χρησιμοποιήσει συμβασιούχους αποκλειστικά για εποχικές ανάγκες. Ο Καλλικράτης του Κράτους θα επιφέρει χιλιάδες μετατάξεις προσωπικού τα επόμενα χρόνια για την κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων που θα δημιουργηθούν.................

Διαβάστε όλο το άρθρο στο
ΕΘΝΟΣ

Σ.Δ: ΤΑ "ΚΑΛΥΤΕΡΑ" ΕΡΧΟΝΤΑΙ !!!
Όπως έχω γράψει, ο Σεπτέμβριος θα είναι ένας πάρα πολύ δύσκολος μήνας. Το Δ.Ν.Τ μας ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ που θα αλλάξουν ακόμα περισσότερο τις ζωές ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (γράφουν σχετικά όλες οι εφημερίδες).
Διαβάζοντας την παραπάνω παράγραφο από το άρθρο του "ΕΘΝΟΥΣ" επιβεβαιώνω για μια ακόμα φορά τους φόβους μου, ότι δηλ. ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ 5ΜΗΝΟ, αυτό δεν μου το βγάζετε από το μυαλό. Θα εφαρμόσουν τον Νόμο Ραγκούση για την μείωση του 30% αυτών που δουλεύουν με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου.
Ας σκεφτεί λοιπόν καλά η ΠΟΣΠΥΔ ή οποιοσδήποτε άλλος, πριν "αφορίσει" ελαφρά τη καρδία πράγματα, προτάσεις και καταστάσεις.
Δεν είναι το 2006 και το 2009, άλλα χρόνια τότε !!! ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ Δ.Ν.Τ.
Οι καιροί άλλαξαν και τα σημάδια μας το δείχνουν, γιατί ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ;


Προσωπικά θα το σκεφτώ πάρα πολύ καλά να καθήσω 5μηνο.
Ημουν 26 χρονών όταν μπήκα με 5μηνο, εδώ και 3 χρόνια δουλεύω 8μηνο, τώρα στα 35 θα μου το ξανακάνουν 5μηνο.

ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕ ΠΙΣΩ (από 8μηνο σε 5μηνο)
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ ΡΕ;;;

ΚΑΝΕΙΣ !!!

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777