08 Δεκεμβρίου 2010

Επιστολή Συναδέλφου Αξιωματικού προς το Blog για τις θέσεις της ΕΑΠΣ.

"Αγαπητή φίλη και συναδέλφισσα ............

Το οτι η ΕΑΠΣ εκφράζει κάποιες απόψεις και σκέψεις, δεν σημαίνει οτι τις ασπάζεται και η πληθώρα των Αξιωματικών του Π.Σ.
Προσωπικά είμαι μακράν απο τις απόψεις αυτές και μπορεί να λέει οτι θέλει.
Εγώ ήμουν, είμαι και θα είμαι αρωγός στο δίκαιο αίτημά σας.
Αφήστε τους να λένε ............ εσείς κοιτάξτε την δουλειά σας και ασχοληθείτε ΚΑΘΑΡΑ με αυτό που χρόνια τώρα ΑΓΩΝΙΖΕΣΤΑΙ ........... την ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Πιστεύω και ελπίζω να Υπάρξει ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ, γιατί πράγματι ΑΞΙΖΕΤΕ.

Καλό κουράγιο και πολλούς χαιρετισμούς."

Σ.Δ: Και βέβαια δεν βάζουμε όλους τους συναδέλφους πυροσβέστες και αξιωματικούς σε ένα τσουβάλι. Αν είναι δυνατόν !!!
Πολλοί είναι οι συνάδελφοι αξιωματικοί και πυροσβέστες που δεν ενστερνίζονται την άποψη της ΕΑΠΣ. Άλλωστε έχουμε δει πολλές φορές αξιωματικούς και απλούς πυροσβέστες να είναι στο πλευρό μας, είτε στο αίτημα της εργασιακής μας αποκατάστασης, είτε επάνω στην δουλειά μας σε συμβάν.
Σε ευχαριστώ εκ μέρους ΟΛΩΝ των Συμβασιούχων Πυροσβεστών φίλε και συνάδελφε για τα λόγια συμπαράστασης.

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777