16 Μαρτίου 2011

Κάτι άσχετο και όμως συνάμα τόσο σχετικό : Φοιτητής ετών 90

Η υπερβολική του αγάπη για μάθηση και γνώση δεν εκπληρώθηκε ποτέ. Στα 90 του χρόνια βρήκε ελεύθερο χρόνο και την όρεξη να γραφτεί στο τμήμα Πολιτισμού του Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Ο ίδιος εργάζονταν ως επιπλοποιός, ενώ άρθρα του έχουν φιλοξενηθεί σε εφημερίδες. "Ικανοποιημένος από τα μαθήματα", δηλώνει:
"Πάντα είχα άχτι το ότι δεν κατάφερα ποτέ να σπουδάσω, παρότι είχα τις δυνατότητες. Τώρα βλέπω ένα όνειρό μου να γίνεται πραγματικότητα".
Ο 90χρονος Κανάκης Γιακουμινάκης από τη Νέα Χώρα Χανίων είναι από τους ανθρώπους που αντιλαμβάνεσαι εύκολα ότι έχουν μέσα τους τεράστια δύναμη, θέληση και πάθος.
Εστω και σε αυτήν την ηλικία ο κ. Κανάκης γράφτηκε και παρακολουθεί τα σεμινάρια του Ανοιχτού Λαϊκού Πανεπιστημίου του Δήμου Χανίων. Ετσι εκπληρώνει ένα όνειρο ζωής, όπως λέει και ο ίδιος.
"Είμαι απόφοιτος Δημοτικού, το μόνο Πανεπιστήμιο που τελείωσα είναι αυτό της... ζωής", λέει χαμογελώντας. Δεν κρύβει τη χαρά του για το ότι παρακολουθεί τα σεμιναριακά μαθήματα που έχουν ως βασικό αντικείμενο τον πολιτισμό
"Οταν τελείωσα το Δημοτικό Σχολείο ήμουν ένας από τους καλύτερους μαθητές.
Η Ενοριακή Επιτροπή της Εκκλησίας και οι επίτροποι του Συμβουλίου είπαν στη συγχωρεμένη τη μάνα μου να με στείλουν με έξοδά τους στο Γυμνάσιο για να μορφωθώ. Δεν δέχτηκε, όμως, γιατί είχε πεθάνει ο πατέρας μου και αυτή δεν ήξερε γράμματα για να καταλάβει πόσο σημαντικό πράγμα είναι αυτό για έναν άνθρωπο",
λέει ο κ. Κανάκης.
Επαγγελματικά μετά το στρατιωτικό του ο κ. Γιακουμινάκης έγινε επιπλοποιός και ζούσε στην Αθήνα για χρόνια. Ο στόχος της γνώσης ήταν πάντα στο μυαλό του.
Οταν έμαθε για τα σεμινάρια του Ανοιχτού Λαϊκού Πανεπιστημίου, που πραγματοποιούνται από διακεκριμένους πανεπιστημιακούς, έσπευσε να γραφτεί και να ξεκινήσει να τα παρακολουθεί.
"Ετσι πραγματοποιήθηκε το όνειρό μου και η χαρά μου είναι απερίγραπτη", εξηγεί και μας δείχνει το πρόγραμμα των σεμιναρίων και τις σημειώσεις του.
Η Ιστορία και η Γεωγραφία αποτελούν τα αγαπημένα του μαθήματα.

ΠΗΓΗ: Νews247.gr

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777