Δύο μέρες μετά και την τυπική έναρξη της νέας αντιπυρικής περιόδου και όλα δείχνουν ότι φέτος θα χρειαστεί το «βοήθα Παναγιά» προκειμένου να μην έχουμε μια από τις καταστροφικότερες περιόδους.
Ξεκίνησε χωρίς τους 5.387 εποχικούς πυροσβέστες , με δεκάδες ακινητοποιημένα πυροσβεστικά οχήματα, λόγω βλαβών αλλά και φθαρμένων ελαστικών, καθώς ουδείς φρόντισε να ζητηθεί νωρίτερα από το υπουργείο Ανάπτυξης η κατ’ εξαίρεση έγκριση για τη διεξαγωγή διαγωνισμού, με το 50,4% του στόλου με ηλικία μεγαλύτερη της 15ετίας, και με τα 4.300 οργανικά κενά να αυξάνονται συνεχώς λόγω συνταξιοδοτήσεων.
Με μειωμένα κονδύλια κατά 81,35 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με το 2010 και με το μισό στόλο των πυροσβεστικών αεροσκαφών καθηλωμένο μέχρι τις αρχές Ιουνίου, εξαιτίας της έλλειψης του ειδικευμένου τεχνικού προσωπικού που στελεχώνει την ΕΑΒ.
Πλήρες αδιέξοδο υπάρχει και με τα ελικόπτερα της Πυροσβεστικής (δύο Σούπερ Πούμα, τρία «ΒΚ»), τα οποία παραμένουν «παρκαρισμένα» σε εγκαταστάσεις ιδιωτικής εταιρείας, μετά την ακύρωση των τμηματικών διαγωνισμών από το Ελεγκτικό Συνέδριο, μέχρι να διαπιστωθεί ποιος θα τα συντηρήσει.
Και με το μοναδικό λιμενικό πυροσβεστικό σταθμό Θεσσαλονίκης να έχει βάλει «λουκέτο» και τους πλοηγούς μηχανικούς πυροσβέστες να καλούνται να μετακινηθούν σε υπηρεσίας ξηράς, αφού, εξαιτίας της έλλειψης χρημάτων, δεν ανανεώθηκαν τα πιστοποιητικά καλής λειτουργίας των πυροσβεστικών πλοιαρίων.
Την ίδια στιγμή που οι συνδικαλιστές της Πυροσβεστικής τονίζουν: «Από τύχη λειτουργούμε. Και εμείς και η Ελλάδα…»
ΠΗΓΗ: politis-gr
Ξεκίνησε χωρίς τους 5.387 εποχικούς πυροσβέστες , με δεκάδες ακινητοποιημένα πυροσβεστικά οχήματα, λόγω βλαβών αλλά και φθαρμένων ελαστικών, καθώς ουδείς φρόντισε να ζητηθεί νωρίτερα από το υπουργείο Ανάπτυξης η κατ’ εξαίρεση έγκριση για τη διεξαγωγή διαγωνισμού, με το 50,4% του στόλου με ηλικία μεγαλύτερη της 15ετίας, και με τα 4.300 οργανικά κενά να αυξάνονται συνεχώς λόγω συνταξιοδοτήσεων.
Με μειωμένα κονδύλια κατά 81,35 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με το 2010 και με το μισό στόλο των πυροσβεστικών αεροσκαφών καθηλωμένο μέχρι τις αρχές Ιουνίου, εξαιτίας της έλλειψης του ειδικευμένου τεχνικού προσωπικού που στελεχώνει την ΕΑΒ.
Πλήρες αδιέξοδο υπάρχει και με τα ελικόπτερα της Πυροσβεστικής (δύο Σούπερ Πούμα, τρία «ΒΚ»), τα οποία παραμένουν «παρκαρισμένα» σε εγκαταστάσεις ιδιωτικής εταιρείας, μετά την ακύρωση των τμηματικών διαγωνισμών από το Ελεγκτικό Συνέδριο, μέχρι να διαπιστωθεί ποιος θα τα συντηρήσει.
Και με το μοναδικό λιμενικό πυροσβεστικό σταθμό Θεσσαλονίκης να έχει βάλει «λουκέτο» και τους πλοηγούς μηχανικούς πυροσβέστες να καλούνται να μετακινηθούν σε υπηρεσίας ξηράς, αφού, εξαιτίας της έλλειψης χρημάτων, δεν ανανεώθηκαν τα πιστοποιητικά καλής λειτουργίας των πυροσβεστικών πλοιαρίων.
Την ίδια στιγμή που οι συνδικαλιστές της Πυροσβεστικής τονίζουν: «Από τύχη λειτουργούμε. Και εμείς και η Ελλάδα…»
ΠΗΓΗ: politis-gr