18 Ιουλίου 2012

ΕΠΩΝΥΜΗ επιστολή συναδέλφου !

ΠΡΟΣ
Σ.Ε.Π.Ο.Π.Ε. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΗΜΕΡΟΜΙΝΙΑ 14/07/2012
Με την επιστολή μου αυτή θέλω να σας κάνω γνωστό ότι επιθυμώ τη διαγραφή μου από μέλος του σωματείου και της ομοσπονδίας γιατί η δεύτερη (ομοσπονδία) με τη θέση που πήρε για τη "Δικηγορική αμοιβή" υπέρ του Δικηγόρου με ζημίωσε οικονομικά και ηθικά, ενώ έπρεπε να κρατήσει τουλάχιστον ουδέτερη στάση γιατί το ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ - ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ήταν ατομικό του καθένα από εμάς.
Επίσης δεν θέλω να μου κρατηθεί από τη μισθοδοσία μου το ποσό των 15 ευρώ υπέρ της ομοσπονδίας γι’αυτό παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες προς κάθε κατεύθυνση, αλλιώς θα προβώ σε κάθε νόμιμη και ένδικη ενέργεια.

ΥΠΟΓΡΑΦΗ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΦΟΥΡΚΑΣ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ Π.Υ.

Σ.Δ: Η ΕΠΩΝΥΜΗ αυτή επιστολή μου στάλθηκε από τον συνάδελφο με την παράκληση να την δημοσιεύσω
διότι ενώ είχε απευθυνθηκε αρχικά στην ΠΟΣΠΥΔ ζητώντας όπως μου έγραψε, να του δωθούν ως μέλος κάποιες εξηγήσεις έστω και τυπικά για το θέμα αυτό αλλά δεν έλαβε απάντηση ποτέ.

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777