21 Ιανουαρίου 2014

Επιστολή Επιλαχόντα Π.Π.Υ (κατηγορία ιδιωτών) που διερωτάται για πολλά !!!!

"Ονομάζομαι Γ.... Ηλίας είμαι 27 ετών και είμαι άνεργος 3χρόνια. Μετά από απόφαση Αρχηγού Πυροσβεστικού Σώματος "Προκήρυξη διαγωνισμού για την πρόσληψη στο Πυροσβεστικό Σώμα 4000 πυροσβεστών πενταετούς θητείας" προκηρύχθηκε διαγωνισμός για τη πρόσληψη 4000 Πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης (3400 από εποχικούς πυροσβέστες και 600 από ιδιώτες Έλληνες πολίτες)στον οποίο έλαβα μέρος ως ιδιώτης Έλληνας πολίτης και συγκέντρωσα 2320 μόρια.
Εν συνεχεία με την απόφαση Αρχηγού Πυροσβεστικού Σώματος έγινε πρόσληψη 4000 Π.Π.Υ. Με απόφαση Αρχηγού Πυροσβεστικού Σώματος προσλήφθηκαν 32 επιτυχόντες (επιλαχόντες) στις 11/12/12, για την πλήρωση των κενών θέσεων λόγω διαγραφών. Με απόφαση του προϊσταμένου Β' κλάδου του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος διαγραφήκαν 4 προσληφθέντες Π.Π.Y. λόγω μη προσέλευσης τους για ορκωμοσία στις 1/02/2013. 
Μετά την διαγραφή των άνω τεσσάρων εγώ είμαι ο @@@@@ ΙΔΙΩΤΗΣ επιλαχών στους πίνακες κατά σειρά επιτυχίας και συνεπώς πρέπει να προσληφθώ για την πλήρωση μιας εκ των άνω τεσσάρων θέσεων που κενώθηκαν.
Είμαι άνεργος πήγα σε δικηγόρο για να αναλάβει την υπόθεση και μου ζητά ένα πολύ μεγάλο ποσό το όποιο δεν το διαθέτω διότι δεν το έχω (λόγο ανεργίας) σας παρακαλώ για τις ενέργειες σας. Ξέρω ότι αυτό το email δεν πρόκειται να το δείτε και να το διαβάσετε εσείς ο ίδιος αλλά ελπίζω να σας ενημερώσουν οι συνεργάτες και να κάνετε κάποιες ενέργειες. Έχω κάνει κάποιες επικοινωνίες με το πυροσβεστικό σώμα η μονή ανταπόκριση και η μονή απάντηση μπορώ να σας την πω σε μια λέξη μόνο "κοροϊδία" και τίποτα άλλο.
Έχω χαλάσει 5.000€ σε διπλώματα (μηχανής & επαγγελματικά) και τώρα δεν με περνούν στο πυροσβεστικό σώμα, δεν ξέρω τι θέλουν να κάνουν να βάλουν κάποιον δικό τους; (έχω φτάσει σε απελπιστικό σημείο για μια θέση που έχω φτύσει αίμα και την δικαιούμαι), λίγη ανθρωπιά ζητάω, και τέλος οι πίνακες με τα αποτελέσματα έχουν μια χρονική ισχύ η οποία όσο περνά ο καιρός και ελαχιστοποιείτε. 
Τέλος στις 30/12/2013 Φ.Δ.Κ. Γ ́ 1516/30-12-2013 καλεί 225 επιτυχόντες για ορκωμοσία από την προκήρυξη των 725 για μόνιμους ανοίγοντας την σχόλη στα Βίλια Αττικής που μέχρι τώρα ήταν κλειστή.  
Εμείς δεν λάβει ακόμα καμία ειδοποίηση γιατί; 
Δεν υπάρχουν οι κενές θέσεις ;
Καλύφθηκαν από τους εποχικούς (συνδικαλιστές) ; "

Σ.Δ: Είναι πραγματικά αξιοπερίεργο και το επισημαίνει και συνάδελφος Επιλαχόντας Π.Π.Υ Ηλίας Γ., ότι ενώ υπάρχει ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ προσλήψεων στο Π.Σ και στην ΕΛ.ΑΣ εντούτοις το Π.Σ προσέλαβε πυροσβέστες εκ των 725 (και καλώς έπραξε) κάτι όμως που λειτούργησε μονόπλευρα δηλ. δεν έγινε αντίστοιχη κάλυψη θέσεων εκ των επιλαχόντων ιδιωτών Π.Π.Υ αλλά ούτε προσλήφθηκαν και Αστυφύλακες στην Ελληνική Αστυνομία !!!
Όλα αυτά την ώρα που τα κενά στους Π.Π.Υ υπερβαίνουν τα 60 και μέχρι στιγμής δεν έχουν καλυφθεί και η Ελληνική Αστυνομία ζητάει να προσληφθούν Αστυφύλακες επειγόντως!!!

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ !!! 

Η επιστολή αυτή μου εστάλη από τον ίδιο προς δημοσίευση  (είναι γνωστά τα στοιχεία του τα οποία και βέβαια δεν αποκαλύπτονται), καθώς και στο bloko.gr

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777