28 Ιουλίου 2008

Ασφάλεια Πτήσεων.

Χτες βράδυ γύρω στις 10:30 μ.μ. και ενώ είχαν επιστρέψει οι συνάδελφοι της Γ΄ Βάρδιας των πεζοπόρων της 2ης ΕΜΑΚ που βρισκόταν στην καταστροφική πυρκαγιά στην Ρόδο για 3 ημέρα, τους «άλλαξαν» συνάδελφοι από την Α΄ βάρδια . Η μετάβαση τους στο νησί έγινε με C-130.
Κατά την ώρα της πτήσης και ενώ επικρατούσαν άσχημες καιρικές συνθήκες, κεραυνός «χτύπησε» το C-130. Οι Πιλότοι αμέσως το προσγείωναν στην Ελευσίνα για να εντοπίσουν τυχών ζημιές.
Όλοι οι συνάδελφοι ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ.
Η μετάβασή τους στην Ρόδο όπου βρίσκονται τώρα, έγινε με άλλο C-130.
Πρέπει να σημειώσω εδώ ότι τα C-130 είναι τα ασφαλέστερα αεροπλάνα.

Πριν από λίγες ημέρες είχαμε ένα διαφορετικό περιστατικό με Ε/Π CH-47D Chinook. Στους συνάδελφοι που από την Σκύρο θα επέστρεφαν στην Θεσσαλονίκη, λίγο πριν την επιβίβαση τους στο Ε/Π τους δόθηκαν σωσίβια και κατά την απογείωση η πίσω πόρτα του Chinook ήταν μισάνοιχτη, η ανησυχία δε του πληρώματος του έκδηλη καθ’ όλη την διάρκεια της πτήσεως.

Να σημειώσω ότι ΠΟΤΕ δεν είχαν δοθεί άλλη φορά σωσίβια στους συναδέλφους όταν πετούσαν και ποτέ η πόρτα δεν ήταν ανοιχτή.

Μετά την άφιξη τους στην 113 ΠΤΕ. δύο ομάδες των πεζοπόρων με τους επικεφαλείς τους θα μετέβαιναν με το ίδιο CH-47D στην Σκύρο. Δόθηκαν πάλι σωσίβια στους συναδέλφους και επιβιβάστηκαν. Το CH-47D μετά από περίπου 30 μίλια πτήση δήλωσε μηχανική βλάβη και επέστρεψε στην 113 ΠΤΕ.

Όλα αυτά δείχνουν ότι το Ε/Π είχε πρόβλημα από την Σκύρο ακόμα που είχε παραλάβει τους συναδέλφους που ήταν εκεί.

Ως σωματείο καταγγείλαμε το γεγονός και στο Γ.Ε.Σ. και στο Α.Π.Σ. και στο ΥΠ.ΕΣ.
Δεν θα πω τίποτα παραπάνω σε αυτό το θέμα, μόνο ΔΟΞΑΖΩ ΤΟΝ ΘΕΟ που δεν είχαμε τίποτα δυσάρεστα !!!

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Η διαχειρίστρια του blog

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777