25 Απριλίου 2011

Περιμένοντας της προκήρυξη σε 15 μέρες... για να μην φτάσουμε να περιμένουμε 16 χρόνια !!!

Η κ. Άννα Δανιήλ, επί είκοσι χρόνια εργάζονταν στον ΟΠΑΠ με συμβάσεις... μίας ημέρας, για πέντε ημέρες εργασίας, ελάμβανε ένσημα μόνο για τις τρεις και τα χρόνια κυλούσαν χωρίς την προοπτική της μονιμοποίησης.
Ξεκίνησε, με άλλες δύο συναδέλφισσές της, έναν μακρόχρονο δικαστικό αγώνα, και τελικά δικαιώθηκε. Αναφέρει η ίδια: «Θα υπάρχει οικονομικό όφελος και βεβαίως θα μου αποδοθούν τα ένσημά μου που θα απαιτήσω και θα κατοχυρώσω τη σύνταξη.
Βρίσκομαι σε αυτή την ηλικία και δεν θα μπορούσα να συνταξιοδοτηθώ, ενώ δουλεύω συνέχεια όλα αυτά τα χρόνια».
Και προσθέτει: "Όλα αυτά τα χρόνια δεν είχα απολυθεί, συνέχιζα να εργάζομαι πενθήμερο. Απο το 1995 μου έκοψαν μία ημέρα, έκανα ασφαλιστικά μέτρα, στη συνέχεια μου έκοψαν άλλη μία και εν τέλει εργαζόμουν πέντε ημέρες την εβδομάδα, αλλά μου έδιναν ένσημα για τρεις...».

http://www.katoci.com/

Σ.Δ: 16 χρόνια !!!
Άντε να δούμε πότε θα αρχίσουν τα δικά μας δικαστήρια ώστε και οι συνάδελφοι που πιθανόν μείνουν έξω να δικαιωθούν έστω με αυτόν τον τρόπο.
Αναμένουμε και την ερμηνεία που θα δώσουν βέβαια οι νομικοί για την απόφαση του Αρείου Πάγου διότι έτσι όπως παρουσιάστηκε την πρώτη ημέρα μιλούσε για όσους είχαν προσφύγει στην δικαιοσύνη και δούλευαν ΠΡΙΝ ΤΟ 2001, δηλ. πριν την χρονιά αναθεώρησης του Συντάγματος.

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777