24 Μαΐου 2011

Κάποιος μας δουλεύει.................

Όταν διάβασα χτές την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας για το ότι η ΠΥΣ για την 5ετια τελείωσε από το ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ χάρηκα αλλά αμέσως μου μπήκε και μια αμφιβολία γιατί πολλά έχουν δει τα μάτια μας!!!
Επικοινώνησα με τον πρόεδρο του Σωματείου μου για να τον ενημερώσω, αφού κανείς αλλος δεν το κάνει παρότι είναι μέλος του Δ.Σ της Ομοσπονδίας, και αυτός με την σειρά του αμέσως ήρθε σε επαφή με το ΥΠ.ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ρωτώντας για το αν αυτό όντως ισχύει κάτι τέτοιο. (έχουμε δει πολλά ας είμαστε επιφυλακτικοί !!!)
Αυτό που του απάντησαν από τον ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΏΝ, δύο φορές μάλιστα, είναι ότι ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ ΚΑΜΙΑ 5ΕΤΙΑ απ το Εσωτερικών παρά μόνο ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ και αυτό μας το είπαν ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΆ !!!
Η 5ετία είναι προς επεξεργασία και κατά πάσα πιθανότητα θα υπογραφεί τις επόμενες ημέρες !!!

Τον δρόμο λοιπόν για το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ πήρε το εξάμηνο και ΟΧΙ η 5ετία.

Αυτή είναι η πληροφόρηση που είχαμε από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ !!!

Δεν ξέρω ποιός από τους δυο μας κοροϊδεύει και τι πραγματικά γίνετε θα σας γελάσω, και εγώ τα έχω χάσει και αν τα βρείτε δώστε τα μου πίσω........

Έπαναλαμβάνω ότι τις παραπάνω πληροφορίες τις έχουμε από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ από εχθές και τσεκαρισμένες και ΣΗΜΕΡΑ !!!!

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777