30 Ιουνίου 2011

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΑΡΩ; Ενας Τυφλός "είδε" ότι ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ να δούν οι άλλοι 155 !!!

Ο πρώην,πλέον, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτης Κουρουμπλής ο οποίος τυφλώθηκε όταν έπεσε θύμα της έντονης παιδικής του περιέργειας, χάνει το φως του, από έκρηξη χειροβομβίδας, ΕΙΔΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ τι μας περιμένει όλους από εδώ και πέρα.
Είδε αυτά που δεν μπόρεσαν να δουν 155 βουλευτές οι οποίοι λες και ξόφλησαν το χρέος της Χώρας, σηκώθηκαν και χειροκροτούσαν παρατεταμένα την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου για το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ !!!

Με παίρνετε συνάδελφοι και μου λέτε
"τώρα θα υπογράψουν θα βγει η προκήρυξη" και πανηγυρίζετε και λέτε να χαρώ....
ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ; Που ξεπουλιέτε η Πατρίδα μου;
ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ; Που δεν υπάρχει πλέον ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ, παρά μόνο στο όνομα;
ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ; Που ακόμα και ένα παιδάκι 3 χρονών "χρωστάει" από τώρα 40.000€ ;
ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ; Που θα με φορολογήσουν το ήδη 20 φορές φορολογημένο εισόδημά μου;
ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ; Που θα μου κάνουν πάλι κρατήσεις από τα 700€;
ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ; Που θα βγει η προκήρυξη (ΟΤΑΝ και ΑΝ βγει) και θα δουλεύω με 600 άντε 700 € ;
ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ; Που θα μείνουν εκτός 1700 συνάδελφοι μου για τους οποίους κανείς δεν λέει τι θα γίνουν;
ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ; Που δεν μου έχουν πληρώσεις τους μισθούς μου;
ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ; Που χρωστάμε στον μπακάλη, στο δάνειο του σπιτιού, στο συνεργείο, στην ασφάλεια, στα αγγλικά των παιδιών μας και πολλά άλλα;
ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ; Που χτες υποθηκεύτηκε για τα καλά το μέλλον των παιδιών μας;
ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ; Που δεν κοιτάω μόνο την πάρτη μου; ΓΙΑΤΙ, ΓΙΑΤΙ, ΓΙΑΤΙ ;;;;;;

ΔΕΝ ΧΑΊΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΧΑΡΏ επειδή, ΙΣΩΣ, κάτι γίνει με εμάς !!!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΑΡΏ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ, Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ, ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ, ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΜΟΥ, ΟΙ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ Ή ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ !!!
ΑΝ βγει, καλώς να ορίσει, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!!
Αν όλα τα παραπάνω δεν σας αρέσουν μπορείτε απλά να μην με ξαναπάρετε τηλέφωνο, μπορείτε απλά να μην μου ξαναμιλήσετε, μπορείτε απλά να μην με ξαναδιαβάσετε...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ !!!

Συναδελφικά.


Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777