30 Ιουνίου 2011

Παραίτηση του διαχειριστή του blog ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ...

Προτού γράψω τους λόγους που παραιτούμαι, να γράψω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που κάνατε αυτή τη σελίδα blog μια από της δημοφιλέστερες του κλάδου μας. Αυτό με έκανε υπερήφανο και με ‘’πλήρωνε’’ ηθικά κάθε μέρα, με κάθε αναγνώστη που με τιμούσε με την ενημέρωση του.
Για να γράψω τους λόγους που παραιτούμαι θα πρέπει πρώτα να γράψω τους λόγους που μπήκα στην διαδικασία να ασχοληθώ. Ασχολήθηκα λοιπόν όπως γνωρίζουν και όσοι με ξέρουν από την αρχή, γιατί πρώτον ήθελα να έχω εικόνα από την πρώτη γραμμή και δεύτερον γιατί ήθελα όσο μπορούσα να συνεισφέρω στον αγώνα για την αντικειμενική και υποκειμενική ενημέρωση σας. Τώρα, πες πως το έκανα από χόμπι, πες πως το έκανα από ενδιαφέρον ή ότι άλλο θέλετε, πάντως σε καμία περίπτωση δεν το έκανα σκόπιμα ή με ιδιοτέλεια για να αναδείξω ή για να υποδείξω κανέναν. Όπως έγραψα και παλαιότερα έτσι το ξαναγράφω και τώρα, και προκαλώ τον οποιονδήποτε να αποδείξει το αντίθετο ,οι προθέσεις μου ήταν πάντα καθαρά και μόνο ανιδιοτελείς.
Από την πρώτη στιγμή πίστεψα στον αγώνα που κάνει η ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ και η συνεισφορά μου ήταν η εθελοντική προσφορά μου σε αυτό που ξεκίνησαν καθώς (προσωπική μου γνώμη πάντα) γνώμη μου ήταν και εξακολουθεί να είναι πως η λεγόμενη σημερινή ΠΟΣΠΥΔ και θα το γράψω εντελώς ‘’ευγενικά’’ έχει κορεστεί. Όπως λοιπόν έχω γράψει ποιο πάνω ούτε συνδικαλιστής υπήρξα ποτέ αλλά ούτε και έχω λάβει έως αυτή τη στιγμή ούτε 1 ευρώ για τις υπηρεσίες που προσέφερα σε τούτο το blog ως διαχειριστής και ιδρυτής που ήμουν.

Οι λόγοι που παραιτούμε λοιπόν είναι οι εξής.
Την προηγούμενη εβδομάδα νοσηλεύτηκα και αυτή τη στιγμή βρίσκομαι με 20ήμερη αναρρωτική άδεια στο σπίτι, στο σπίτι με την γυναίκα που παντρεύτηκα μόλις τον περασμένο Νοέμβριο και αποφάσισα να κάνω οικογένεια. Αυτήν η ΕΥΤΥΧΩΣ πρόσκαιρη κρίση της υγείας μου με έκανε να ταρακουνηθώ και να σκεφτώ πως προσωπικά ήθελα να βοηθήσω αλλά ανακάλυπτα πως γινόμουν ‘’κακός’’ είτε προς την ομοσπονδία, είτε προς το σωματείο μου, είτε προς τον οποιοδήποτε. Δυστυχώς (για κάποιους) από το σπίτι μου αυτήν την αγωγή μου έδωσαν , το να είμαι ειλικρινής και να μην χαϊδεύω και γλύφω τα… αυτιά ΚΑΝΕΝΟΣ.
Με όλα αυτά συνάδελφοι τι κέρδισα??? Να έχω κυριολεκτικά αρρωστήσει και να έχω παραμελημένη την οικογένεια που μόλις ξεκίνησα. Ε ΛΟΙΠΟΝ ΤΕΛΟΣ.
Όσο αφορά την προκήρυξη η γνώμη μου πάντα αλλά πέρα από τα ΤΡΑΓΙΚΑ λάθη που έχουν γίνει η γενικότερη εικόνα που έχω σχηματίσει είναι ότι τελικά ίσως να βγει. Δεν ξέρω αν θα βγει με τους όρους και τις θέσεις που αναφέρει το νομοσχέδιο αλλά πιστεύω πως Ναι, θα βγει τελικά. Αυτό σε ΚΑΜΙΑ των περιπτώσεων όμως να μην το θεωρήσει επιτυχία ούτε η ΠΟΣΠΥΔ ούτε κανείς για δύο απλούς λόγους.

1) Ο μισθός που θα παίρνουν όσοι περάσουν θα είναι των εποχικών αλλά οι ευθύνες θα είναι των μονίμων. Θέλετε μετάφραση?? Σύγχρονοι δούλοι..
2) Ακόμη και όλα να πάνε κατ’ ευχήν ΟΛΟΙ γνωρίζουμε πως θα πετάξει έξω και ίσως ‘’τελείως έξω’’ από την πυροσβεστική 1700 ΟΧΙ μόνο συναδέλφους, αλλά ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.
Ε συγγνώμη αλλά αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί επιτυχία.

Εύχομαι στον αντικαταστάτη που θα ορίσει ο πρόεδρος του σωματείου μου κ Απόστολος Πυργιώτης να συνεχίσει το έργο που με την εντολή από το σωματείο μου δημιούργησα με πολύ κόπο και μεράκι με την ίδια ειλικρίνεια, αξιοπρέπεια, σεβασμό και ανιδιοτέλεια που το αφήνω εγώ σήμερα.
Τέλος ευχαριστώ τον πρόεδρο του σωματείου μου, Σωματείο Συμβασιούχων Πυροσβεστών Θεσσαλίας κ Πυργιώτη Απόστολο για το βήμα που μου έδωσε μέσο της επίσημης ιστοσελίδας blog www.firethessalia-dason.blogspot.com/ ώστε να γίνει η φωνή μου πιο δυνατή. Απόστολε σε ευχαριστώ και επίσημα και σου εύχομαι καλή δύναμη και συνέχεια στο πραγματικά δύσκολο έργο σου.
Να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω και τα συναδελφικά blogs για την συνεργασία που είχαμε. Iδιαίτερα το blog Θεσσαλονίκης για την έως τώρα άριστη συνεργασία μας.

Υ.Γ
Μετά από αυτή την δημοσίευση δεν φέρω καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ανάρτηση δημοσιευτεί σε τούτο το blog καθώς θα έχω παραιτηθεί και πλέον δεν θα έχω καμία σχέση με αυτή τη σελίδα.
Για τελευταία φορά ο έως τώρα διαχειριστής ‘’koarxon’’

Σας ευχαριστώ….

Σ.Δ: Κώστα σου εύχομαι γρήγορη ανάρρωση !!!
Θα σου πω επίσης ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ και θα σου ευχηθώ γρήγορα να επανέλθεις στους φυσιολογικούς ρυθμούς πάντα με ΥΓΕΙΑ !!!
Κακώς "επιτρέπουμε" πάντως μερικούς "αρρωστημένους" να μας αρρωσταίνουν με τις συμπεριφορές τους. Όσο γι αυτά που έγραψες ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ !!!
Φίλε ήρεμα και από εδώ και πέρα όλα θα πάνε καλά. Την οικογένεια σου και την Υγεία σου να κοιτάς !!!

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777