Το σενάριο άσκησης ήταν το εξής:
Προβλεπόταν ατύχημα με αεροσκάφος κατά τη διαδικασία προσγείωσης, που εκτελούσε την επιβατική πτήση Θεσσαλονίκη – Αθήνα με 62 άτομα. Κατά την προσγείωση στο διάδρομο 03L/21R του αεροδρομίου της Αθήνας, το δεξί κύριο σκέλος προσγείωσης του αεροσκάφους υποχώρησε, διπλώνοντας προς τα μέσα, με αποτέλεσμα ο δεξιός κινητήρας να έρθει σε επαφή με το διάδρομο. Το αεροσκάφος ακινητοποιείται στον συνδετήριο Α14, η δε τριβή των μεταλλικών μερών του συστήματος προσγείωσης προκαλεί ανάφλεξη και πυρκαγιά. Αμέσως ανοίγει η τσουλήθρα και αρχίζει η εκκένωση των επιβατών. Πυκνοί μαύροι καπνοί και φλόγες παρατηρούνται στη δεξιά πτέρυγα που ξεκινούν από το κυρίως σκέλος. Τα οχήματα της πυροσβεστικής υπηρεσίας αερολιμένα πλησιάζουν στο σημείο του συμβάντος, περικυκλώνουν το αεροσκάφος ξεκινώντας την επιχείρηση πυρόσβεσης και διάσωσης για την άμεση αντιμετώπιση της πυρκαγιάς και αποτροπή επέκτασής της στα υπόλοιπα μέρη του αεροσκάφους, καθώς και τη διασφάλιση της εκκένωσης του αεροσκάφους από τους επιβαίνοντες. Σύμφωνα με το σενάριο, 10 επιβάτες τραυματίζονται ελαφρά και άλλοι 7 σοβαρά, ενώ 2 άτομα ανασύρονται νεκρά.
Στην άσκηση ετοιμότητας, εκτός των υπηρεσιών της Εταιρείας Αεροδρομίου, συμμετείχαν οι εξής φορείς: Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας / Πύργος Ελέγχου Αεροδρομίου, Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας / Κρατική Αεροπορική Αρχή (ΔΑΑ), Πυροσβεστική Υπηρεσία Αερολιμένα (ΠΥΑ), Πυροσβεστικό Σώμα, Υπηρεσία Επείγουσας Ιατρικής Βοήθειας Αερολιμένα, ΕΚΑΒ, Διεύθυνση Αστυνόμευσης Αερολιμένα Αθήνας, Aegean Airlines και Sofitel.
Πηγή: Zougla.gr