10 Αυγούστου 2013

Κι όμως είμαι ακόμα εδώ.....

Συγχωρέστε μου την προσωπική αυτή ανάρτηση.
Ενας χρόνος πέρασε σήμερα από την μέρα που παραλίγο να χάσω την ζωή μου όταν 5 λεπτά μετά την λήξη υπηρεσίας κατευθυνόμουν προς το σπίτι μου έχασα τον έλεγχο του αυτοκινήτου λόγω ολισθιρότητας του οδοστρώματος (ψιλόβροχο) και βρέθηκα εκεί που βλέπετε.
ΜΕ ΕΣΩΣΕ Η ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ που φοράω πάντα όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο. 
Με βοήθησαν πρώτα οι Τρείς Παίδες εν Καμίνω, η Αγία Κυράννα και η Παναγία μας η Πεντεβρυσιώτισα!!!

Μου έστειλαν Άγγελους  στολές μέσα σε κόκκινα αυτοκίνητα, την Ντίνα, τον Νίκο, τον Γιώργο, τον Στέλλιο, τον Γιώργο .. αυτά τα πρόσωπα θα τα θυμάμαι σε όλη μου την ζωή και ότι και αν συμβεί θα τους θεωρώ φίλους !!! 

Χάρη σε όλα τα παραπάνω βρήκαν από εκεί μέσα με ούτε μια γρατζουνιά και ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ, ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΠΕΙΣΜΑ  !!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ !!!

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777