10 Ιανουαρίου 2014

"Φωτιά" στην… Πυροσβεστική !!!

10 Ιανουαρίου 2014 
«Κάναμε όσα κάναμε, λέμε όσα λέμε στο λαό για την πάταξη της διαφθοράς και της αναξιοκρατίας και από την άλλη πάμε να βολέψουμε τα δικά μας “γαλάζια” παιδιά. Έ όχι, δεν θα περάσει στον “σύντροφο” Νίκο Δένδια» είπε ένας βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας για τις νέες αλλαγές που ακούγεται ότι έρχονται στο σώμα της πυροσβεστικής.
«Θα πάει να πάρει τώρα 25 κεφάλια αξιωματικών, θα τους αποστρατεύσει για να βάλουμε εμείς τους δικούς μας. Και στον κόσμο λέμε ότι πρέπει να συνεχίσει τις θυσίες και ότι η παλιά κατάσταση με σύνταξη στα 45 πρέπει να ανατραπεί. Θέλεις κύριέ μου να κάνεις αλλαγές; Αξιολόγηση, όχι με γνώμονα τα κομματικά κριτήρια αλλά πέρα απ’ αυτά, αξιοκρατικά για να πάει η χώρα μπροστά αλλιώς γυρίζουμε στα ίδια» διευκρίνισε στη «Ζούγκλα» ο ίδιος βουλευτής.
«Και κάτι τελευταίο: Να ξέρει ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη ότι δεν είμαι εγώ ο μόνος «γαλάζιος» που θα εναντιωθεί στα σχέδια του κυρίου Δένδια. Δεν είμαι μόνο εγώ…» κατέληξε ο «γαλάζιος» πολιτικός.

Φωτιά στα μπατζάκια μας, Υπουργέ μου!

ΠΗΓΗ: ΖΟΥΓΚΛΑ

Σ.Δ:  κύριε Βουλευτά η "πάταξη της διαφθοράς και της αναξιοκρατίας" αφορά μόνο τις προαγωγές και τις αποστρατείες των αξιωματικών;  
Δεν αφορά τις προσλήψεις που έγινα πριν 2 χρόνια στο Πυροσβεστικό Σώμα ;;;;
Πολύ θα θέλαμε να ξέρουμε την άποψή σας, όπως και την άποψη των υπολοίπων "γαλάζιων" βουλευτών, που επικαλείστε !!!
2-3 ξέρουμε τι σκέπτονται αλλά και πράττουν κιόλας για "πάταξη της διαφθοράς και της αναξιοκρατίας" και είναι προς τιμήν τους !!!

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777