25 Νοεμβρίου 2015

Δόκιμος Πυροσβέστης Ν.Κ.: Πραγματοποιώντας το όνειρο σου σε μία άλλη χώρα.

Όταν η Ελλάδα δεν σε βοηθάει, όταν το Πυροσβεστικό Σώμα της Ελλάδας, την Πατρίδας σου, σε κρατάει καθηλωμένο και όμηρο επί χρόνια «εποχικό» τότε και εσύ, παρά την θλίψη που νιώθεις, παίρνεις την μεγάλη απόφαση να φύγεις από την χώρα που τόσο αγαπάς για να μπορέσεις να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου σε μία άλλη !!!
Έτσι ένιωσε ο Ν.Κ. πρώην εποχικός πυροσβέστης σε πεζοπόρο της ΕΜΑΚ (από το 2007 έως το 2014) και σπουδαστής τώρα της Πυροσβεστικής Ακαδημίας του Ισραήλ.  
«Μας έφαγε το σύστημα» μου λέει αλλά πάντα μου μιλά με πολύ αγάπη για την Πατρίδα μας και τους συναδέλφους που άφησε πίσω.
Παρόλη την πικρία που νιώθει για την αντιμετώπιση των «εποχικών» από το Πυροσβεστικό Σώμα της Ελλάδας, φοράει συνεχώς και με καμάρι –το βλέπετε άλλωστε και στις φωτογραφίες- την μπλούζα της ΕΜΑΚ με την σημαία στο μπράτσο, απ το μέρος της καρδιάς και λέει «Αν κ πικραμένος απ' το σάπιο σύστημα της πατρίδας, είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας, όπου κ να ‘μαι δεν ξεχνώ…» 
Αν και ο Ν.Κ έκανε πλέον καινούργιους συναδέλφους που σέβεται και αγαπά, θέλησε να στείλει ένα μήνυμα στους συναδέλφους εδώ στην Ελλάδα που δεν τους ξεχνά, "Να προσέχουν ΟΛΟΙ. Πάντα θα τους σκέφτομαι και κάποια στιγμή θα γυρίσω". 

Να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Ν.Κ. για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και μου παραχώρησε την μικρή αυτή συνέντεξη και να του ευχηθώ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ και ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ !!!

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777