03 Φεβρουαρίου 2010

Eνημέρωση Μελών από το Σωματείο Αν. Κρήτης.

Σ.Δ: Θα μου επιτρέψουν οι συνάδελφοι να σχολιάσω λίγο τα του εγγράφου αυτού:
1ον Κύριε Χρυσοχοϊδη τώρα είναι αργά να γίνει ανακατανομή των θέσεων μας. Είμαστε 2 μήνες σχεδόν πριν την έναρξη της συμβατικής περιόδου και πρέπει μέχρι τότε να έχουν γίνει τροποποιήσεις αν δεν κάνω λάθος Π.Δ και μάλιστα του 124/2003 με το οποίο και προσληφθηκαμε. Σας υπενθυμίζω ότι βάση αυτού έχουμε προσληφθεί σε συγκεκριμένες υπηρεσίες και δεν μπορούμε να πάμε σε άλλες παρά μόνο με μεταθέσεις αμοιβαίες ή αν συντρέχει σοβαρός οικογενειακός λόγος.(ΣΣΕ) Άλλωστε εσείς ενώ πριν ενάμιση σχεδόν μήνα (που είχατε τότε και το περιθώριο) λέγατε ότι θα γίνει άμεσα η ανακατανομή μετά από παρεμβάσεις το πήρατε πίσω. Τώρα ξανά μπροστά αυτό το θέμα;;; Το πολύ μπρος πίσω μας αφήνει στο ίδιο σημείο Υπουργέ και το ξέρεις.
2ον
Ναι όντως γίνετε κατάχρηση των αναρρωτικών αδειών αλλά αυτοί που σας το είπαν μήπως σας είπαν και τον λόγο; Αν όχι διαβάστε και αυτήν την άποψη.
Όταν ολόκληρο καλοκαίρι δουλεύεις ασταμάτητα και δεν παίρνεις ούτε μία μέρα άδεια γιατί "έχει ανάγκες η υπηρεσία και θα πάρεις τον Οκτώβριο" λέει και βλέπεις να παίρνουν οι μόνιμοι συνάδελφοι άδειες ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ πείτε μου εσείς ΤΙ ΜΟΥ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ;;; Εγώ δεν έχω οικογένεια; Εγώ δεν δουλεύω ασταμάτητα 2-3 μήνες; Εγώ δεν θέλω να ηρεμήσω 3-4 μέρες με την οικογένειά μου; Και τι ζητάω, την νόμιμη μου άδεια και την στερείτε από εμένα τον Συμβασιούχο με πρόσχημα τις ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ και την δίνετε στον Μόνιμο; ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ; ΟΛΟΙ (συμβασιούχοι και μόνιμοι) θέλουμε να παίρνουμε τις άδειες μας γιατί άνθρωποι είμαστε και έχουμε τα όρια μας ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ως προς αυτό. (Αυτό με την Υγειονομική του Π.Σ πάλι δεν το κατάλαβα, εγώ ΙΚΑ ΕΙΜΑΙ).
3ον Αυτό το "σε 15 μέρες η επιτροπή" έχει καταντήσει αηδία. 15, 15 έχουν μαζευτεί και έχουν περάσει ήδη 2 μήνες !!!
4ον Το 15ωρο ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΕΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ και ειδικότερα έτσι όπως έχετε κάνει το ωράριο των μονίμων συναδέλφων και
5ον Οι φωτιές Υπουργέ δεν έχουν πλέων ημερομηνία έναρξης ή λήξης, είναι ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙΡΟΥ. Μέσα στον Ιανουάριο είχαμε στην Νάξο, στην Άνδρο, στην Λάρισα, στα Χανιά και σε πολλά άλλα σημεία της Χώρας.

Καλό είναι λοιπόν Υπουργέ να τα δείς όλα αυτά και απο τις δύο πλευρές !!!

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777