22 Μαρτίου 2010

Και η Αλλη Πλευρά για το "Συμβάν" στην Χαλκιδική !!!

Σχετικά με το συμβάν στην ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ που σας παρέθεσα χτες θα ήθελα να συμπληρώσω κάποια πολύ σημαντικά στοιχεία τα οποία έμαθα από πηγή αξιόπιστη και σεβαστή και οφείλω να τα δημοσιεύσω για να είμαι και σωστή προς εσάς που διαβάζετε το Blog αλλά και με τον εαυτό μου.
Στο κλιμάκιο που ανέφερα ΒΑΡΔΙΑ είναι ΜΟΝΟ 2 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ οι οποίοι καλύπτουν μία πολύ μεγάλη περιοχή με αστικά, τροχαία και δασικά συμβάντα. Παρόλα αυτά κάνουν το καλύτερο δυνατό και απ΄ ότι έμαθα ορισμένες φορές περισσότερο και από αυτό για να ανταπεξέλθουν σε όλα.
Στο συγκεκριμένο συμβάν μου είπε η πηγή μου, ότι οι συνάδελφοι ΠΡΟΠΥΛΑΚΙΣΤΙΚΑΝ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΕΣ οι οποίοι τους παρεμπόδιζαν, τόσο με ύβρις όσο και με χειρονομίες, να κάνουν την δουλειά τους. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !!!
Επίσης μου ανέφερε ότι τα οχήματα που «μένουν παροπλισμένα» δεν είναι επειδή έχουν κάποια βλάβη ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΑΝΔΡΩΣΟΥΝ !!!
Κύριε Υπουργέ βλέπετε σε τι κατάσταση έχει έρθει το Σώμα της Πυροσβεστικής και σε τι κατάσταση έχουν έρθει οι σχέσεις των Πολιτών με τους Πυροσβέστες όταν δεν υπάρχουν τα κατάλληλα μέσα, στην προκειμένη περίπτωση το ΕΜΨΥΧΟ ΥΛΙΚΟ, για την σωστή και εύρυθμη λειτουργία των Σταθμών και των Κλιμακίων ;;;;
Όφειλα λοιπόν να καταθέσω και αυτή την πλευρά του συμβάντος και στο μερίδιο που μου αναλογεί να ζητήσω συγνώμη εάν και εφόσον πρόσβαλα κάποιον (δεν είχα ούτε έχω απολύτως καμία πρόθεση), είτε πολίτη είτε συνάδελφο πυροσβέστη.
Εύχομαι στους συναδέλφους στην Χαλκιδική να έχουν ένα καλό και ήρεμο καλοκαίρι και στους πολίτες της Χαλκιδικής μία χρονιά με αρκετό τουρισμό γιατί το χρειάζεται ο τόπος μας.

Χρήσιμα τηλέφωνα

1. Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας 210 3359 002-3
2. Πυροσβεστικό Σώμα 199
3. Αστυνομία 100
4. ΕΚΑΒ 166
5. ΔΕΗ 10500
6. ΕΥΔΑΠ 1022
7. Κέντρο Δηλητηριάσεων 210 7793777